ABO:ER I FOKUS

En banbrytande innovation

SKÖNHET

TRUVIVITY BY NUTRIWAY är en banbrytande innovation - skönhet inifrån!

Vårt nya varumärke TRUVIVITY BY NUTRIWAY™ representerar en ny era inom hudvård för Amway. Varumärkets filosofi är att skönhet, och strålande hud, kommer inifrån.

Din hud speglar din naturliga skönhet och hur kroppen mår på insidan. Genom att ta hand om din kropp inifrån, lyser du på utsidan. Och när huden ser bra ut, känner du dig säker. Och när du känner dig säker, reflekterar det ännu bättre hur du ser ut på utsidan.

Vitalisering för din hud

Med TRUVIVITY BY NUTRIWAY, finns Amway nu representerat i en ny produktkategori som kallas "Nutricosmetics". Det är kosttillskott som innehåller ingredienser som stödjer funktion och struktur i huden, och som arbetar inifrån för att uppnå effekter på utsidan. Det är ett unikt samarbete mellan våra näringsexperter på NUTRIWAY™ och skönhetsproffs på ARTISTRY™. De två första produkterna vi lanserar i kategorin nutricosmetics, TRUVIVITY BY NUTRIWAY Beauty Supplement och TRUVIVITY BY NUTRIWAY Beauty Powder Drink, är djupt rotade i den vetenskapliga sakkunskapen som finns hos NUTRIWAY och ARTISTRY.

Beauty Supplement verkar medan du sover. Ta två tabletter (innehållet i en blisterförpackning) varje kväll. För att optimera effekterna har vi skapat Beauty Powder Drink, så att du kan få en uppfriskande boost under dagen. Blanda innehållet i en förpackning med kallt vatten och njut av den goda grapefruktsmaken.

Dessa produkter arbetar tillsammans för att vitalisera din hud inom ett omfattande hudvårdssystem för dag och natt, som kompletterar din befintliga, dagliga mjukgörande hudvårdsrutin. De är båda berikade med vårt patenterade PhytoCeramide Complex. Tabletterna innehåller också PhytoInfuse™ Complex, en unik och patenterad blandning av gojibär, nypon och druvextrakt, liksom vitamin A och C, samt zink. Pulverdrycken innehåller zink och C-vitamin från Acerola-körsbärsextrakt. Regelbunden användning av TRUVIVITY BY NUTRIWAY-produkter bidrar till normal kollagenbildning för hudens normala funktion, och ser till att huden har de näringsämnen den behöver för att se bra ut och må bra.

Skönhet - inte bara på ytan

Dina kunder använder förmodligen redan NUTRIWAY-produkterna. Det är världens mest sålda varumärke av vitaminer och kosttillskott. När du marknadsför TRUVIVITY BY NUTRIWAY, betona egenskapen att skönhet inte bara är något som gäller ytan, utan den börjar inifrån. Kunder som är intresserade av TRUVIVITY BY NUTRIWAY använder sannolikt traditionella ARTISTRY-produkter också. Det är därför en god idé att marknadsföra det som ett sätt att komplettera sina nuvarande rutiner.

* Källa: Euromonitor International Ltd; Vitamins and Dietary Supplements, World, GBN, Retail Value Sales RSP, % breakdown, 2013

Relaterat innehåll

Fukthöjande lösningar

ARTISTRY

Mer

Håll huden ung

ARTISTRY

Mer

Återuppliva din hud

ARTISTRY

Mer

Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Cookies är filer som lagras i din webbläsare och används av de flesta webbplatser för att anpassa din webbupplevelse.

Genom att fortsätta att använda vår webbplats utan att ändra inställningarna, samtycker du till vår användning av cookies.

Jag förstår